Sklep www.ciastojady.pl dokłada wszelkich starań aby sprzedawane produkty były jak najwyższej jakości. W przypadku zaistnienia konieczności złożenia reklamacji staramy się aby ten proces zakończył się jak najszybciej i w satysfakcjonujący Klienta sposób.
Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania.
Muszą Państwo złożyć zgłoszenie reklamacyjne w ciągu roku od dnia zauważenia wady – niemniej najlepiej ją zgłosić zaraz po zauważeniu.
Reklamację rozpatrzymy najpóźniej w ciągu 14 dni.
Reklamując towar z tytułu rękojmi mogą Państwo wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży (o ile wada jest istotna).
Jeżeli wymiana lub naprawa towaru byłaby niemożliwa np. ze względu na brak dostępności reklamowanej rzeczy, zaproponujemy Państwu obniżenie ceny towaru, lub odstąpienie od umowy sprzedaży.
W przypadku konieczności dostarczenia towaru do naszego sklepu w celu rozpatrzenia reklamacji i uznania jej zasadności przesyłka nadawana jest na koszt Sklepu.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży lub obniżenia ceny towaru zwrócimy równowartość ceny zamówienia (lub kwotę o jaką cena produktu została obniżona) i ewentualne koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument przy składaniu zamówienia.
Reklamację można zgłosić za pomocą formularza dostępnego poniżej. Wypełnienie formularza ułatwi i przyspieszy procedurę reklamacyjną.
Formularz reklamacyjny (pobierz plik .pdf)
Formularz można wysłać na adres e-mail sklepu sklep@ciastojady.pl lub na adres :
MITIS s.c.
ul. Zielona 52A
98-220 Zduńska Wola
FORMULARZ REKLAMACYJNY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci złożenia reklamacji)
Adresat:
MITIS s.c.
ul. Zielona 52A
98-220 Zduńska Wola
tel. +48 505448229
Data odbioru towaru(ów) od przewoźnika lub z punktu odbioru:
...........................................................................................................................................................................................................
Imię i nazwisko osoby zwracającej towar:
...........................................................................................................................................................................................................
Adres (ulica, nr domu/nr mieszkania, miejscowość, kod pocztowy)
...........................................................................................................................................................................................................
Dane kontaktowe (adres e-mail, nr telefonu)
...........................................................................................................................................................................................................
Nazwa / kod producenta towaru:
...........................................................................................................................................................................................................
Data zakupu towaru:
...........................................................................................................................................................................................................
Opis wady:
...........................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................................
Data stwierdzenia wady:
...........................................................................................................................................................................................................
Na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:
- wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
- nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
- obniżenia ceny towaru o kwotę .................... (słownie: ...............................................) zł* (art. 560 § 1)
- odstępuję od umowy * (art. 560 § 1)
(*)niepotrzebne skreślić
Data i podpis reklamującego towar
............................................................